Wolontariat.
Wersja strony w formacie XMLSąd Rejonowy w Piasecznie poszukuje osób chętnych do nawiązania współpracy w ramach wolontariatu. W ramach wolontariatu Sąd przewiduje wykonywanie czynności pomocniczych związanych z pracami administracyjnymi.
Sposób zgłaszania kandydatury:
pisemnie: na adres: Sąd Rejonowy w Piasecznie ul. Kościuszki 14, 05-500 Piaseczno – za pośrednictwem poczty lub składając dokumenty w Biurze Podawczym Sądu;
mailowo: na adres: administracyjny@piaseczno.sr.gov.pl podając w temacie wiadomości „zgłoszenie na wolontariat”.
Dokumenty niezbędne do zgłoszenia kandydatury:
pismo do Dyrektora Sądu Rejonowego w Piasecznie o chęci podjęcia współpracy na zasadach wolontariatu z aktualnym adresem do korespondencji oraz numerem telefonu kontaktowego (jeśli zgłoszenie wysyłane jest drogą mailową, pismo można umieścić w treści wiadomości);
CV (załącznik);
Kopia świadectwa ukończenia ostatniej szkoły (załącznik);
Oświadczenie o treści: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002.101.926 z późn. zm.) – jako załącznik lub w treści wiadomości.