Uruchomienie usługi IVR w Sądzie Rejonowym dla m.st.Warszawy w Warszawie
Informacja dla Interesantów Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
W Sądzie Rejonowym dla m.st Warszawy w Warszawie uruchomiony został system interaktywnej obsługi osoby dzwoniącej (IVR). Zadaniem systemu jest informowanie osób dzwoniących do Sądu o stanie załatwianej sprawy, kierowanie do konsultantów Biura Obsługi Interesantów. W praktyce, każdy, kto zna sygnaturę sprawy, której jest uczestnikiem, może całodobowo dowiedzieć się o tym, czy w sprawie wyznaczono rozprawę i na kiedy, czy wydany został wyrok i czy jest on prawomocny. W przypadku, gdy okaże się, że podana automatycznie informacja wymaga uzupełnienia, system zaproponuje połączenie z pracownikiem Biura Obsługi Interesantów (w godzinach urzędowania Sądu), który uzupełni informację lub skieruje do osób bezpośrednio zajmujących się sprawą. Jednakże informacje uzyskane za pomocą przedmiotowego systemu (IVR) z powodów technicznych mogą się różnić od informacji zawartych w systemie obiegu dokumentacji sądowej.
System obejmuje informację dotyczącą wszystkich wydziałów poza wydziałami KRS oraz Rejestru Zastawów.