Sąd Okręgowy w Warszawie

al. "Solidarności" 127
00-898 Warszawa
tel. 22 440 80 00
fax 22 440 40 10
e-mail: boi@warszawa.so.gov.pl

NIP 527 20 26 252

ul. Czerniakowska 100
tel. 22 440 03 00 

ul. Płocka 9
tel. 22 440 50 00

Ankieta

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Ankieta


ANKIETA OCENY SATYSFAKCJI INTERESANTA
z poziomu obsługi w Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Rejonowym w Piasecznie



Uwaga, do wysyłania formularza konieczny jest program pocztowy, np. MS Outlook, Mozilla Thunderbird lub inny. Program taki musi być zainstalowany i skonfigurowany w systemie operacyjnym.


Dążąc do zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi Interesantów w tutejszym Sądzie, w imieniu Kierownictwa Sądu zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Ankieta ma charakter anonimowy a jej wypełnienie zajmuje nie więcej niż 5 minut. Wyrażone uwagi
i opinie pozwolą wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, a tym samym przyczynią się do dalszego doskonalenia jakości obsługi Interesanta.

Część A

1. Jak często korzysta Pani/Pan z obsługi świadczonej przez tutejszy Sąd ?
po raz pierwszy
raz na kilka lat
raz w roku
częściej



2. W jakim zakresie korzystał/a Pani/Pan z usług Biura Obsługi Interesantów ?

złożenie wniosku
uzyskanie informacji o toku sprawy
otrzymanie wzoru pisma/ formularza
inne



3. Jaką grupę Interesantów Pani/Pan reprezentuje?
strona postępowania
świadek
pełnomocnik zawodowy
inna grupa


4. Który sposób kontaktu z Sądem jest dla Pani/a najdogodniejszy?
Osobisty
Telefoniczny
Korespondencyjny
Elektroniczny


5. Jak ocenia Pani/Pan poziom obsługi w Biurze Obsługi Interesantów w następujących obszarach:

□ szybkość i sprawność obsługi

bardzo dobrze dobrze źle bardzo źle

□ uprzejmość i kultura osobista pracowników

bardzo dobrze dobrze źle bardzo źle

□ poziom wiedzy pracowników umożliwiający uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi

bardzo dobrze dobrze źle bardzo źle

□ dostępność formularzy i druków

bardzo dobrze dobrze źle bardzo źle

□ czytelność druków i uzyskanie od pracownika Biura Obsługi Interesantów stosownych instrukcji do ich wypełnienia

bardzo dobrze dobrze źle bardzo źle

6. Jak ocenia Pani/Pan wygląd oraz czytelność oznakowania wnętrza budynku Sądu?
bardzo dobrze dobrze źle bardzo źle

7. Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości obsługi świadczonej przez Biuro Obsługi Interesantów



---------------

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij