Informujemy o tworzeniu bazy legitymacji dziennikarzy współpracujących z Sądem Okręgowym w Warszawie. Baza jest tworzona na podstawie legitymacji załączonych do wniosków o informacje, składanych na podstawie ustawy prawo prasowe, przesłanych na adres: sekcja.prasowa@warszawa.so.gov.pl.
Dlaczego tworzymy bazę legitymacji?
Odpowiedź zawiera komunikat ws. legitymacji prasowych:
https://bip.warszawa.so.gov.pl/artykul/113/8120/komunikat-ws-legitymacji-prasowej
Aby umożliwić skuteczną weryfikację nadawcy wniosku o informację, prosimy o wskazywanie w stopce maila poza imieniem i nazwiskiem oraz nazwą redakcji także numeru legitymacji (o ile takowy legitymacja posiada).
Jeżeli na skutek złożenia wniosku o informację na podstawie ustawy prawo prasowe został/a Pan/Pani wezwany/a do nadesłania legitymacji, oznacza to, że nie figurował/a Pan/Pani w ww. bazie lub data ważności legitymacji dobiegła końca.
W przypadku zmiany redakcji, daty obowiązywania legitymacji, jej wzoru prosimy o przesłanie skanu/zdjęcia nowej legitymacji na adres: sekcja.prasowa@warszawa.so.gov.pl w celu uaktualnienia danych w bazie.