Biuro Obsługi Interesanta, Punkt Informacyjny
Wersja strony w formacie XMLBiuro Obsługi Interesanta (BOI)
dla Wydziału Karnego, Sekcji Wykonawczej, Wydziału Rodzinnego i Nieletnich, Wydziału Ksiąg Wieczystych
Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
znajduje się na parterze w budynku przy ul. Bartniaka 21/23
Punkt Informacyjny (PI) I Wydziału Cywilnego
Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
znajduje się na parterze w budynku przy ul. Kościuszki 14
Telefoniczna informacja BOI i PI
(22) 77-09-200
Szanowni Państwo!
W celu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych interesantów oraz w celu starannego wykonywania zadań publicznych przez tut. Sąd i tworzenia warunków stałego rozwoju, zachęcam do wypełnienia niniejszej ankiety.
Państwa oceny, uwagi i wnioski będą uwzględniane na bieżąco przy doskonaleniu pracy świadczonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisk Mazowieckim.
ANKIETA OCENY SATYSFAKCJI INTERESANTA
Kierownik Biura Obsługi Interesanta Weronika Wiśniewska |
Przyjęcia interesantów: poniedziałek 8:30 - 15:30 wtorek-piątek 8:30 – 15:30 Zamawianie akt do wglądu: poniedziałek – piątek 8:30 – 15.30
Zamówienie akt jest możliwe: - osobiście w BOI, PI - telefonicznie: (22) 77-09-200Wydział Ksiąg Wieczystych: (022) 77-09-270 - za pomocą poczty elektronicznej na adres: boi@grodzisk.sr.gov.pl, pi.wydzial.cywilny@grodzisk.sr.gov.pl |
UWAGA!!!
Biuro Obsługi Interesantów nie udziela porad prawnych i informacji, które mogą naruszać przepisy innych ustaw, w tym ustawy o ochronie danych osobowych.
Przez poradę prawną należy rozumieć udzielanie wskazówek co do sposobu wykazania i dowodzenia przed sądem zasadności stanowiska w sprawie lub sporządzenie w sprawie projektu pisma procesowego.
Biuro Obsługi Interesantów udziela informacji osobom zgłaszającym się osobiście lub za pomocą poczty elektronicznej, dystrybuuje formularze urzędowe, udostępnia wzory pism sądowych, przyjmuje pisma procesowe, wnioski i wydaje zamówione dokumenty.
Do zadań Biura Obsługi Interesanta i Punktu Informacyjnego należy:
a) udzielanie osobom uprawnionym informacji o stanie postępowania w sprawie na podstawie danych z sądowych systemów informatycznych;
b) wydawanie odpisów dokumentów na podstawie sądowych systemów informatycznych lub akt sądowych po ich otrzymaniu z właściwego wydziału;
c) wydawanie zapisu dźwięku albo obrazu i dźwięku z posiedzenia lub rozprawy sądu po ich otrzymaniu z właściwego wydziału;
d) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ich spraw w biurze nie będzie możliwe;
e) udzielanie pomocy podczas pobytu w sądzie świadkom i pokrzywdzonym między innymi przez informowanie, w miarę możliwości odprowadzanie do odpowiednich pomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych;
f) udostępnianie informacji o lekarzach sądowych, biegłych sądowych, tłumaczach przysięgłych wpisanych na listę Ministra Sprawiedliwości, mediatorach oraz instytucjach, których działalność wiąże się z ochroną praw człowieka;
g) udostępnianie formularzy sądowych i wzorów pism;
h) informowanie o strukturze organizacyjnej sądu, jego właściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie strony internetowej, poczty elektronicznej, a także adresach innych sądów, organów i urzędów centralnych oraz kierowanie do właściwych sal rozpraw;
i) udostępnianie informacji o możliwości zakończenia sporu w drodze mediacji w poszczególnych rodzajach spraw, zasadach i procedurze mediacji oraz sposobie kontaktu z mediatorem.
Zasady udzielania informacji telefonicznych:
Zgodnie z §97 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23.12.2015r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2316 z późn. zm.), pracownicy sądu udzielają telefonicznie informacji jawnych o toczących się sprawach po wskazaniu przez osobę telefonującą sygnatury sprawy lub oznaczenia stron i przedmiotu sprawy.
Zakres udzielanych informacji:
1. dane umieszczane na wokandzie sądowej, w sytuacji przewidzianej w § 70 ust. 4 ujawnia się dane przeznaczone do zamieszczenia na wokandzie;
2. informacje o terminie i sposobie rozstrzygnięcia sprawy (oddalono, zmieniono, uchylono, skazano, uniewinniono)
3. Osobie przedstawiającej się jako świadek w danej sprawie udziela się telefonicznie informacji o miejscu i terminie jej przesłuchania, jeżeli skierowano do niej wezwanie do stawiennictwa.
|
|
|