Sąd Okręgowy w Warszawie

al. "Solidarności" 127
00-898 Warszawa
tel. 22 440 80 00
fax 22 440 40 10
e-mail: boi@warszawa.so.gov.pl

NIP 527 20 26 252

ul. Czerniakowska 100
tel. 22 440 03 00 

ul. Płocka 9
tel. 22 440 50 00

Elektroniczna skrzynka podawcza

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść


Aby skorzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Sądu Rejonowego dla m. st. Wraszawy w Warszawie wskaż i kliknij link otwierający okno logowania do platformy ePUAP:

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej:

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy


UWAGA!!!

ePUAP nie dotyczy wniosków w postępowaniu rejestrowym

szczegółowe informacje na temat elektronicznego dostępu do KRS znajdują się pod tym linkiem

I

Możliwość wnoszenia pism w formie dokumentów elektronicznych do Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy:

  1. dotyczy wyłącznie składania pism w rozumieniu Kodeksu postępowania administracyjnego (Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Dz. U. 00.98.1071 z późn. zm.) na przykład w sprawach skarg i wniosków uregulowanych w Dziale VIII tej ustawy lub w sprawach dotyczących udostępniania informacji publicznej.
  2. nie dotyczy pism procesowych, w tym m.in. pozwów, wniosków i wszelkich oświadczeń.

II

W obecnym stanie prawnym pismo procesowe wniesione drogą elektroniczną nie wywołuje skutków prawnych. Możliwe jest składanie skarg, zażaleń i innych pism poza właściwym postępowaniem sądowym

III

W celu wniesienia pisma w formie dokumentu elektronicznego do Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy niezbędne jest:

  1. posiadanie bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu,
  2. posiadania konta użytkownika na platformie ePUAP (założenie konta jest bezpłatne),
  3. wypełnienie formularza udostępnionego w ramach Elektronicznej Skrzynki Podawczej Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy na platformie ePUAP,
  4. W celu uzyskania dostępu do Elektronicznej Skrzynki Podawczej Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy na platformie ePUAP,

IV

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Całkowita wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekroczyć 3,5 MB.
  3. Dokumenty oraz załączniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
  4. Akceptowane formaty załączników to:
  • doc, rtf, txt, odt
  • xls, ods, csv
  • gif, tif, bmp, jpg
  • pdf

V

Elektroniczna Skrzynka Podawcza działa zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 listopada 2006 roku w sprawie sporządzania i doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 227 poz. 1664).

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij