Sąd Okręgowy w Warszawie

al. "Solidarności" 127
00-898 Warszawa
tel. 22 440 80 00
fax 22 440 40 10
e-mail: boi@warszawa.so.gov.pl

NIP 527 20 26 252

ul. Czerniakowska 100
tel. 22 440 03 00 

ul. Płocka 9
tel. 22 440 50 00

Inne Ogłoszenia

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Ogłoszenie o prowadzenie stołówki w budynku Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie przy Al.”Solidarności” 58 (gmach Hipoteki).

Sąd Rejonowy dla Warszawy – Mokotowa w Warszawie przedłuża termin ogłoszenia naboru ofert na:

prowadzenie stołówki w budynku Sądu przy Al. „Solidarności” 58 (gmach Hipoteki).

 

  1. I.               Powierzchnia przeznaczona na prowadzenie stołówki wynosi: 56,1 m2, składa się z :
  • Jadalni na 24 miejsca (6 stolików) - 24,8 m2,
  • Baru-bufetu - 11,5 m2,
  • Zaplecza - 19,8 m2.

Pomieszczenie znajduje się na poziomie przyziemia budynku z dostępem światła dziennego (okna), wyposażone w wentylację i klimatyzację.

Stołówka będzie otwarta w godz. 8.00-16.00.


  1. II.            Wynajmujący będzie zobowiązany do wyposażenia stołówki w urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności gastronomicznej oraz dopełnienia wszelkich formalności umożliwiających jej funkcjonowanie.

  1. III.            Zakres działalności usługowej prowadzenia stołówki będzie obejmował sprzedaż:
  • Przekąski zimne i ciepłe (część dostarczana z zewnątrz w postaci gotowej, a część wykonywana na miejscu),
  • Dania główne w wąskim asortymencie przygotowywane z gotowych komponentów (po odgrzaniu) lub półproduktów,
  • Kanapki, sałaty, sałatki i surówki (dostarczane w formie wyrobów gotowych),
  • Ciasta i ciastka przywożone z zewnątrz,
  • Napoje chłodzące oraz gorące,
  • Inne towary dopuszczone przez Wynajmującego.

Organizacja produkcji powinna być oparta o wykorzystanie półproduktów i dań gotowych, nie przewiduje się żadnej obróbki brudnej.


  1. IV.            Najemca będzie zobowiązany uiszczać opłaty:
  • Miesięczny czynsz,
  • Koszty eksploatacyjne (zużycia energii elektrycznej, opłata za CO, woda i ścieki, wywóz nieczystości, udział w podatku od nieruchomości),
  • Opłatę za telefon-opcjonalnie.

    V.            Oferenci są zobowiązani do:

  • Przedłożenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zakres działalności zgodny z przeznaczeniem lokalu,
  • Przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
  • Określenia propozycji cenowej dotyczącej powierzchni najmu,
  • Określenia asortymentu towaru, jaki jest planowany do sprzedaży w stołówce oraz podanie przykładowych cen,
  • Doświadczenia w prowadzeniu działalności o podobnym charakterze i przedstawienie referencji potwierdzających ten fakt.

 VI.            Kryterium wyboru oferty: 80 % - cena najmu

20 % - cena oferowanego asortymentu


  1. VII.            Szczegółowe informacje

Można uzyskać na stronie internetowej: http://bip.warszawa.so.gov.pl/artykul/801/1158/sr-dla-warszawy-mokotowa-w-warszawie - zakładka „Inne ogłoszenia” lub prosimy kontaktować się z pracownikiem Oddziału Gospodarczego, nr tel. 22 531 44 79 lub na adres e-mail: og@hipoteka.waw.pl. Zapraszamy do bezpośredniego obejrzenia lokalu.


  1. VIII.            Nadsyłanie ofert:

Oferty prosimy składać do dnia 10.04.2017 r., do godz. 12.00 na adres e-mail: og@hipoteka.waw.pl lub korespondencyjnie na adres: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie, Al. „Solidarności” 58, 00-240 Warszawa, Oddział Gospodarczy, pokój nr 8 z dopiskiem na kopercie:

 

„Oferta na prowadzenie stołówki w budynku Hipoteki”.

 

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data otrzymania przesyłki, a nie data nadania.




 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij